Black Eyed Peas – Where Is The Love (BCX feat. Ellena Soule Remix)

40
2



Black Eyed Peas – Where Is The Love (BCX feat. Ellena Soule Remix)

Join Our Discord Server:

Follow Clément Bcx

Folow Ellena Soule

Spotify Playlists:
❄️ Stay Tipsy:
☀️ Future Pop:
💔 Releases:

Tipsy Records
♫ Facebook:
♫ Soundcloud:
♫ Instagram:
♫ Twitter:

For copyright issues, please mail us here:
tipsytortoiseofficial@gmail.com

Nguồn: https://spirtavert.com/

Xem thêm bài viết khác: https://spirtavert.com/am-nhac/

40 COMMENTS

  1. Getting cool awrsome vibes from this song remix definitely in my top 10 music song playlist I recommend this song give it a listen you cant go wrong 😇😍😎😘👍✌❤

  2. People killin', people dyin'

    Children hurt and you hear them cryin'

    Can you practice what you preach?

    Or would you turn the other cheek?

    Father, Father, Father help us

    Send some guidance from above

    'Cause right now people have me questionin'

    Where is the love (Love)

    Where is the love (The love)

    Where is the love (The love)

    Where is the love, the love, the love

    What's wrong with the world, mama

    People livin' like ain't got no mamas

    The whole world addicted to the drama

    Only attracted to things that'll bring you trauma

    Overseas, yeah, we try to stop terrorism

    But we still got terrorists here livin'

    In the USA, the big CIA

    The Bloods and The Crips and the KKK

    But if you only have love for your own race

    Then you only leave space to discriminate

    And to discriminate only generates hate

    And when you hate then you're bound to get irate, yeah

    Madness is what you demonstrate

    And that's exactly how anger works and operates

    You gotta have love just to set it straight

    Take control of your mind and meditate

    Let your soul gravitate to the love, y'all, y'all

  3. "Where Is The Love?" lyrics

    Black Eyed Peas Lyrics

    Track "Black Eyed Peas"

    on Bandsintown

    "Where Is The Love?"

    What's wrong with the world, mama
    People livin' like they ain't got no mamas
    I think the whole world's addicted to the drama
    Only attracted to the things that'll bring a trauma

    Overseas, yeah, we tryin' to stop terrorism
    But we still got terrorists here livin'
    In the USA, the big CIA
    The Bloods and The Crips and the KKK

    But if you only have love for your own race
    Then you only leave space to discriminate
    And to discriminate only generates hate
    And when you hate then you're bound to get irate, yeah

    Madness is what you demonstrate
    And that's exactly how anger works and operates
    Man, you gotta have love, this'll set us straight
    Take control of your mind and meditate
    Let your soul gravitate to the love, y'all, y'all

    People killin', people dyin'
    Children hurt and you hear them cryin'
    Can you practice what you preach?
    And would you turn the other cheek?

    Father, Father, Father help us
    Send some guidance from above
    'Cause people got me, got me questionin'
    Where is the love (Love)

    Where is the love (The love)
    Where is the love (The love)
    Where is the love, the love, the love

    It just ain't the same, old ways have changed
    New days are strange, is the world insane?
    If love and peace is so strong
    Why are there pieces of love that don't belong?

    Nations droppin' bombs
    Chemical gasses fillin' lungs of little ones
    With ongoin' sufferin' as the youth die young
    So ask yourself is the lovin' really gone

    So I could ask myself really what is goin' wrong
    In this world that we livin' in people keep on givin' in
    Makin' wrong decisions, only visions of them dividends
    Not respectin' each other, deny thy brother
    A war is goin' on but the reason's undercover

    The truth is kept secret, and swept under the rug
    If you never know truth then you never know love
    Where's the love, y'all, come on (I don't know)
    Where's the truth, y'all, come on (I don't know)
    Where's the love, y'all

    People killin', people dyin'
    Children hurt and you hear them cryin'
    Can you practice what you preach?
    Or would you turn the other cheek?

    Father, Father, Father help us
    Send some guidance from above
    'Cause people got me, got me questionin'
    Where is the love (Love)

    Where is the love (The love)?
    Where is the love (The love)?
    Where is the love (The love)?
    Where is the love (The love)?
    Where is the love (The love)?
    Where is the love (The love)?
    Where is the love, the love, the love?

    I feel the weight of the world on my shoulder
    As I'm gettin' older, y'all, people gets colder
    Most of us only care about money makin'
    Selfishness got us followin' the wrong direction

    Wrong information always shown by the media
    Negative images is the main criteria
    Infecting the young minds faster than bacteria
    Kids wanna act like what they see in the cinema

    Yo', whatever happened to the values of humanity
    Whatever happened to the fairness and equality
    Instead of spreading love we're spreading animosity
    Lack of understanding, leading us away from unity

    That's the reason why sometimes I'm feelin' under
    That's the reason why sometimes I'm feelin' down
    There's no wonder why sometimes I'm feelin' under
    Gotta keep my faith alive 'til love is found
    Now ask yourself

    Where is the love?
    Where is the love?
    Where is the love?
    Where is the love?

    Father, Father, Father, help us
    Send some guidance from above
    'Cause people got me, got me questionin'
    Where is the love?

    Sing with me y'all
    One world, one world (We only got)
    One world, one world (That's all we got)
    One world, one world
    And something's wrong with it (Yeah)
    Something's wrong with it (Yeah)
    Something's wrong with the wo-wo-world, yeah
    We only got
    (One world, one world)
    That's all we got
    (One world, one world)

  4. The way the world is right now, an ongoing global pandemic, and some people to selfish to believe its real or even wear a mask out of respect for others. Then the very police we look to for safety and protection and continuing to abuse their power and authority and commit police brutality with no shame or hesitation. Then you have our once amazing country more divided than ever, with no real leadership, and instead someone who lies constantly and continues to divide us further and push hate and racism even. Children ripped from their parents arms and put in cages, entire family’s denied asylum to come her to build a better a life and be apart of America. Like so many have for hundreds of years and the first settlers did. Lady liberty is on her knees and crying, we are definitely her huddled weak masses right now and need help. We need to come together and believe in the real truth and facts again even if it’s not what we want to hear or believe, but what’s right. And build a better future for our kids and everyone to loook back on history and know we continued to fight for justice and equality and freedom and the American spirit.

  5. Im a producer and I just finished a tropical house track. Where can I send it to you guys? I tried sending to the Markus email but it said there was an error and it wouldn’t send

  6. ALL LIVES MATTER!!! Not just blacks or whites… protesters need to stop rioting and looting 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

  7. I used to listen to this song while getting high with my friends. Haven’t seen them since the start of this pandemic. It’s my first time listening to this sober, and listening to it alone. And for the first time, instead of the wacky, sheepish grin it usually brings me, it brought me tears. I long for my friends. For the good times I didn’t appreciate. For a life beyond reminscing about what life was.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here